3.0 beta kullanıyorum.
Dedim caba uygulama ile mi alakalı. Başka bir uygulama daha açtım aynı hatayı verdi.
Bilgisayarınızla ilgili bir durum da olabilir. Çünkü attığınız ekran görüntüsünde bir casus uygulamadan bahsediyor. Onun internetinizi kontrol ettiğine dair uyarı var.