Android studio 3.0 mi yoksa 2 3 3 mu?
3.0 beta kullanıyorum.
Hocam ben de aynı uygulama üzerinden çalıştım uzun süre. Dediğiniz hatayla karşılaşmadım ancak kullandığınız android studi sürümü ile ilgili olabilir.
Dedim caba uygulama ile mi alakalı. Başka bir uygulama daha açtım aynı hatayı verdi.