Net iyi uzun süredir çalışıyorum her sorunda anında çözüm sunuyorlar.
Performans acaısından fark var mı
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:50:55 -->-> Daha önceki mesaj 16:40:15 --
İkisini de kullandım (hala kullanıyorum). İkisi de çok kaliteli. İkisini de öneririm.
Aranan kan sizsiniz işte , hocam wordpress için performans ve hız sunucu yanıt vermesi açısından. Fark var mı , yoksa ikisi de iyi firma şüphesiz
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi