volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Net iyi uzun süredir çalışıyorum her sorunda anında çözüm sunuyorlar.


Performans acaısından fark var mı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:50:55 -->-> Daha önceki mesaj 16:40:15 --

Tolgao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisini de kullandım (hala kullanıyorum). İkisi de çok kaliteli. İkisini de öneririm.


Aranan kan sizsiniz işte , hocam wordpress için performans ve hız sunucu yanıt vermesi açısından. Fark var mı , yoksa ikisi de iyi firma şüphesiz


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi