Merhabalar;

x adresinde dökümanlar alanı var. Bu alanın içinde bazı dökümanlar var. Biz 6 adet grup oluşturacağız ve bu grupların içerisinde kullanıcılar olacak. Her bir kullanıcı kendi şifresi ile kendisine izin verilen dökümanları açabilecek.

Bu tabii ki yönetilebilir olacak , daha sonradan kullanıcı ve grup eklenip çıkartılabilir olması lazım.

Teşekkürler.