4K aşağısına bakmıyorum hocam. Teşekkür ederim.
Ucuz seri değil kaliteli olsun yeter. 2 odaya birer tane alacağım için bütçeyi fazla zorlamak istemiyorum.
LG'yi 6 sene önce aldım. 2 senedir ekranda lekeler oluştu. LG'nin telefonunun kalitesizliğine de şahit oldum. Meselea LG tv Haziran'da bir çok uygulamaya desteğini kesti.
Hocam yanlış düşünüyorsunuz. LG televizyonu ile telefonunu kıyaslıyorsunuz. LG telefonları dandik bunda herkes hem fikir ama televizyonlarında böyle bir problem yok. Yıllardır kullanıyorum problem yaşamadım. 6 sene kullandığınız cihazınızın ekranında lekeler oluşması normal. İçindekiler aslında leke değil toz. Işık nedeniyle ekranda kara kara lekeler gözükür. Genelde yetkili servisler içini açıp temizler işçilik parasıyla birlikte