Hocam BTK ya başvurmanız gerekiyor.
Ancak sizin yerinizde olsam SMS yerine daha yenilikçi teknolojiler üzerinde yoğunlaşırdım. SMS her ne kadar revaçta olsa da yakın gelecekte yerini kaybedecek. Artık GSM firmaları sms ve dakika değil internet satıyor. Doğal olarak da sms in yerini whatsapp, bip gibi uygulamalar alıyor. Sizin yerinizde olsam bunlara yönelik bir sisteme yatırım yapardım.

Mesela push notification, her türlü akıllı cihazın yanında masaüstü pclere de bildirim gönderebiliyorsunuz. Whatsapp api var, bip gibi sistemlerle anlaşma yapabilirsiniz.
Yatırımınız geleceğe yönelik ve yenilikçi olursa olursa hem kısa vadede çok para kazanırsınız, hem de uzun vadeli bir yatırım olur. Bir taşla iki kuş.