dgngns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 gün içinde mi? 30 gün sonra mı ? Ayrıca bende 400k sayfayla başvurdum red aldım. Acaba neden mavi tık verelim sorusuna doğru şeyleri mi yazamadık..
Aynı Twitter'da mevcut olan mantık hocam. Red aldığından itibaren 30 gün sonra tekrar başvurabiliyorsun. (Tabii ki bizim gencolar formu patlatmazlarsa o zamana kadar)
Dediğine katılıyorum, bende çünkü kısa ve öz birşey yazmıştım. .tr'li domain var, 2-3 makale var, dediğim gibi şarkılarda mevcut fakat red geldi. Dolu dolu yazarız bi dahakine.