iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elementary os ücretsiz.
hiç indirip denemedim fakat fiyat skalasında 5 - 10 25 dolar yazınca illaki bu aralıkta bi ücret ödemek gerektiğini düşünüyordum şimdi farkettim özelleştirilmiş seçeneklere 0 değerini girerekte ücretsiz iniyormuş,yanlış bilgilendirme için üzgünüm.doğrusu için teşekkürler.