raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En sinir bozucu yanı da dönüş yapacağız diyerek, dönmeyen kıl firmalar.

İnsan, bekler, bekler... Ha şimdi aradı ha arayacaklar. Olumsuz olsa dahi dönüş yapmaları gerekiyor. CV Toplamaktan başka birşey yapmıyorlar. O CV'leri de satıyorlar mı ne yapıyorlarsa artık bi ticaret dönüyor.
Her ne kadar gün yüzüne çıkmasa da CV satışları oluyor. Görmesek " olamaz yok artık " deriz ama maalesef.