En sinir bozucu yanı da dönüş yapacağız diyerek, dönmeyen kıl firmalar.
İnsan, bekler, bekler... Ha şimdi aradı ha arayacaklar. Olumsuz olsa dahi dönüş yapmaları gerekiyor. CV Toplamaktan başka birşey yapmıyorlar. O CV'leri de satıyorlar mı ne yapıyorlarsa artık bi ticaret dönüyor.
Her ne kadar gün yüzüne çıkmasa da CV satışları oluyor. Görmesek " olamaz yok artık " deriz ama maalesef.