raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En sinir bozucu yanı da dönüş yapacağız diyerek, dönmeyen kıl firmalar.

İnsan, bekler, bekler... Ha şimdi aradı ha arayacaklar. Olumsuz olsa dahi dönüş yapmaları gerekiyor. CV Toplamaktan başka birşey yapmıyorlar. O CV'leri de satıyorlar mı ne yapıyorlarsa artık bi ticaret dönüyor.
Maalesef dediklerinize üzülerek hak veriyorum , keşke en başta ümit vermeseler insanlara . Emin olun iki tarafta daha mutlu olur bu şekilde