Hocam öncelikle geçmiş olsun. Allah beterinden korusun her zaman.
Eğer e-devletten gördükleriniz de bir yanlışlık yoksa hırsız şun anda cezaevin de ve 18 ocakta mahkemeye çıkacak.
Çalınan eşyaların hıursız yakalandığı esndada beraberin de yakalandıysa hakim o eşyaları size verme hakkına sahiptir. Eşyalara el konulmaktadır.
Yalnız eşyaları elinden çıkardıysa ve üzerinde size ait hiç bir şey çıkmadıysa, mallarınızı veya eşyaların değerini hırsızdan geri almak için DAVA açmalısınız. Dava sonucunda hırsızın üzerinde mal varlığı varsa ya mahkeme kararı ile verir ya da evine malına haciz gider. Tabii ki bu mahkeme çok uzun sürmektedir. Çoğu zaman hırsızın elinde bir şey yakalanamıyor ve mal varlığıda olmadığından dolayı PARA İADESİ ALINAMIYOR.