Bundan yaklasik 7-8 ay once evime hirsiz girdi.Evdeki kupe,kolye,yuzuk ve bir miktarda para almislar (zaten baska bisey de yoktu ) calinan esyalarin yaklasik 3 bin lira gibi maddi degeri vardi.Polis cagirdik parmak izi ifade falan muhabbetlerinden sonra ben sikayetci oldu tabi.Simdi edevletten gordum kadini yakalamislar ve ocak 18 de durusma varmis.Simdi bu kadin icerde yatiyormu yoksa disardami? Sikayetimden hic bir sekilde vaz gecmeyecegim.Yalniz maddi kayipla ilgili bu sahisa herhangi birsey uygulanacak mi? Yani zararim karsilanacakmi? Surec ne sekilde isleyecek bilgisi olan kisaca bahsedebilirmi? Tesekkurler.