Merhabalar adsese başvurdum 1 aydır bekliyor hala incelemede adsense hesabını ayarlar kısmından silip tekrar sıfır bir mail ile başvuru yapsam aynı isimden dolayı bir sıkıntı çıkartırlar mı ? Adsense hesabını sileceğim için bir sıkıntı olmuycağını düşünüyorum ama sizlerinde bir fikrini almak istedim.