Parola_18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay anasını böyle bi adam nasa da varmıdır acaba php mvc tüm framework ler ve apiler bakalım kim talip olacak merakla bekliyoruz
Hocam ilk bakışta çok şey istemiş gibi görünse de aslında bazı şeyleri tekrar etmiş o yüzden çok görünmüş. Burda yazanlar zaten bir php geliştiriciyim diyen herkeste bulunması gereken özellikler. Oop bilmeden, mvc bilmeden, rest soap bilmeden donanımlı bir geliştiriciyim diyemez kimse kendine.

Anladığım kadarıyla bilet satış ile ilgili bir startup ve ben böyle bir startup için eleman arasaydım daha da özellik isterdim. Git kullanmayı bilmesi lazım mesela versiyon kontrol sistemi olmadan nasıl bir startup sağlıklı ilerleyebilir. Paket yöneticilerini tanıması lazım; npm, composer, bower gibi daha da yazılır.

Ha şu noktada katılırım size. Bu kadar şey isteyip o kadar şeyi hakedecek maaş sunabilecekler mi eğer sunarlarsa hiç problem yok.