GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Paket bence çok ama çok pahalı.
VDS.TC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı işler, fiyatların verilen hizmet ile orantılı olması gerek biraz. Neredeyse radore, sh bu fiyatlara vermiyor
Merhaba,

15A elektrik kullanımını yanında veriyoruz 10 serisi dell serverler ile full doldurabilirsiniz. Ayrıca paketlerde mix hat ve dedike hat şeklinde verilmekte.