ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, direkt olarak Radore ile çalışmak yerine Radore'de sunucu barındıran firmalarla çalışmanızı tavsiye ederim. Çok daha uygun fiyatlara hizmet alabilirsiniz. Ben SiberDC ile çalışıyorum, teknik destekte hiçbir problem yaşamadım şu ana kadar.
hocam su var sonuçta benim problemim belirtiğim gibi kontrol etme tenezülünde bulunmamiş olamalari.
oradan direk alamamin sebebi ise gece gündüz ulasiyor olmamdi. simdi daha büyük bir problem olursa demekki anladiğim kadari ile bana yardımcı olamiyacaklar.