Merhabalar, direkt olarak Radore ile çalışmak yerine Radore'de sunucu barındıran firmalarla çalışmanızı tavsiye ederim. Çok daha uygun fiyatlara hizmet alabilirsiniz. Ben SiberDC ile çalışıyorum, teknik destekte hiçbir problem yaşamadım şu ana kadar.