Euphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşin canı yakın ise sen ev tut ona 1 hafta insanlar la kaynaşır adapte olur.. 😎😎😎
Cana yakınızdır ailecek. Ben Afyon'da üniversitede 6 yıl aynı evde kaldım ama herkes bir olmuyor maalesef.