Herkes ilk başta yurt olarak bakmaktadır olaya lakin ben başımdan geçen olayı anlatacağım.

İlk başta yurda gittim ve kayıt oldum. Yurt arkadaşları ile çok iyiyiz üniversitenin ilk zamanları 20 tane arkadaş yapıyorsun zaten hepsi can kardeşlerin gibi 3. hafta 4 kişi kalıyorsun. O 4 kişi ile eve çıkmaya karar veriyorsun. Olay aslında bu şekilde işlemektedir. 28. gününde eve çıkmıştım ve 2 yıldır aynı evdeyim inanılmaz derece de rahatım. Yurt olayı biraz saçmalık ama ilk 1-2 ay gitsin ve ortamı tanıyarak insan seçsin mesela benim ev arkadaşlarımdan 2 tanesi karşı odamdaydı..