Reyiz ben 2 senedir eskişehirdeyim. 1 sene yurtta kaldım yurdun Allah belasını versin Eve çıktım inanılmaz rahatladım. Ha ilk sene ev olmaz diyorsanız ki demişsiniz anadolu üniversitesine yakın birçok apart var. Yurda göre apart daha mantıklı bence.