Genel manada aslında ios11 gerçekten hoş yapılmış. Biraz batarya konusuna el atmaları gerekiyor. iphone 7 cihazımda herkeste problem cıkmasına rağmen hiçbir sıkıntı cıkmadı diyebilirim.