Bir ili ve ilçelerini kapsayacak şekilde bir çekiliş sitesi oluşturmayı düşünüyorum. Bununla ilgili bilgi ve fikirlerinize ihtiyacım var.
1- Öncelikle çekiliş düzenlemenin MPİ'den izin alınarak yapılması gerektiğini öğrendim. Sanırım 60 veya 80 liranın altındaki nakit olmayan hediye ürünlerde izin alınmasına gerek yokmuş. Bu konuda detaylı bilgisi olan birileri yardımcı olabilir mi?
2- Hediyeleri ilk etapta tanıtım ve güvenilirlik açısından kendi bütçem ile satın alacağım irili ufaklı ürün veya hizmetlerle karşılamayı düşünüyorum. (Örnek bir restaurantta 2 kişilik sabah kahvaltısı, 5 kişiye bedava anathar çektirme) Yeterli kullanıcıya ulaştığımda ürün veya hizmet satışı yapan firmalardan çekiliş düzenlemek için teklif gelir mi, fikirlerinizi almak istiyorum.