Çok hoş olmuş. Reklam yerleşimleri konusunda sıkıntı çıkarmayacak olursa kullanmak istiyorum. Şu an Admatic ve Reklamstore reklamlarıyla sıkıntı yaşıyorum. İllallah ettirdi tema.
Ek olarak: Slider'da fare ile rakamın üzerine geldiğimizde tıklamadan geçiş mümkün olabilirse tadından yenmez.