Öncelikle hayırlı işler. Sürekli çalışmak isterim ancak her nedense hit satışları bana çok afaki geliyor. Fiyatlar yüksek ne yazık ki. Daha önce defalarca hit aldım. Hitler siteye gönderilmeye başlıyor 100.000 kredim var diye seviniyorsun ancak 10 günde püf olup hemen bitiyor ve karşılığında çok yüksek rakamlar (benim için böyle) veriyoruz. Siteye faydasına dönüp bakıyorum. Hiç bir faydası yok. Sadece sunucuyu kasmış o kadar. Durumu belirtince de "hocam öyle 15 20 gün ile olmaz, uzun süre hit olayını devam ettirmen lazım ki faydasını göresin" cevabını alıyorum. Biz de fabrikatör değiliz. Her ay bende günlük 5k hit almak isterim ancak çok para.
Her ne ise sadece içimden geçenleri söyledim fiyatlarda ciddi manada oynama yaparsanız hem rakiplerinizden farkınız olur hem herkes sizinle alış veriş yapmak için düşünebilir siye düşünüyorum. Hayırlı işler...