email adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 unda çin borsaları kapatıyor . muhtemelen sağlam bir düşüş daha olacak satıp piyasa yükselişe geçinca tekrar alsak mı diye düşünüyorum . siz bir plan belirlediniz mi ?
Bu daha kesinleştirilmedi. O haberi ortaya attılar ve BTC düşüş sağladı. Daha sonra BTCC gibi Çinin borsaları merkezleri çin dışına çıkarmaya düşündüklerini açıkladı yani çin göz dağı vermek istedii
Çin sadece lisans sistemi getirmek istediğini açıkladı aslında. Yani Türkiye'de forex aracı kurumlarına nasıl lisans sistemi getirildiyse Çin'de al-sat yapan sitelere lisanslama sistemi getireceğini duyurdu.
Dijital para dünyası kim neyi yasaklarsa yasaklasın bitmeyecektir. Belki dünyada interneti yasaklarsalar bitebilir
Herkes al-sata devam sıkıntı yok