vortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Framework ile kod yazmakla frameworksüz kod yazmak arasında güvenlik açısından büyük farklar olur mu?
Diyelim kullanıcı paneli olan bir site kodluyoruz ve paneli çeşitli saldırılara karşı korumak istiyoruz bu durumda framewok daha avantajlıdır diyebilir miyiz ?
Tabiki daha avantajlıdır ama gidipte php gruplarında 2-3 kişinin gelştirdiği söz frameworklarden bahsetmiyorsak
Popüler frameworkleri binlerde insan kullanıyor ve yüzlerse insan destek vermeye çalışıyor. Olası bir güvenlik açığının tespit edilmesi ve fixlenmesi çok uzun sürmez ama sizin tek başınıza düz olarak yazdığınız kodlarda güvenlik açığı olması ihtimalı yüksek ve bunun farkına geç varabilirsiniz.