Burada adını vermek istemiyorum ancak alan kişinin fayda değil zarara uğrayacağı çöp sitelerden satışlar yapıp para kazanan arkadaşlar var o zaman her şey tamam ancak her ay ödemesi yapılan hesaptan 2 TL lik rapor satılmaya başlanınca mı sorun var ?
Bence çok çok uygun bir fiyat hocam.