Hocam bari bunu ticarete dökmeyin Eski üyeler diyor ya nerede eski R10 , hiç kimse birbirine yardımcı olmuyor. Doğru vallahi...
Sadece size demiyorum bunu ve benzeri yapanlarada sözüm var.
İyi forumlar.