Greenangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelmedi hocam.
hocam 2 kere gönderdim acaba nerde hata yapıyorum bu arayüz beni baya zorluyor
https://i.hizliresim.com/6yQgGv.jpg