Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sirketten ciktim yarin bakayim cozeriz merak etme dostum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Hocam 3 gün oldu, bakıcam dediniz ama skype'tan 2-3 gündür yazıyorum cevap vermiyorsunuz. Teşekkür ederim yine de hayırlı geceler.