Türknet'i denemedim fakat başvuru yapım sadece 1 kere başvuru yapmama rağmen tam 13 kere ayrı ayrı günlerde defalarca arandım. 3.cü aranmamdan sonra canıma tak etti ve şöyle söyledim rica etsem artık aramayın alt yapınız bizim adreste yok bize internet bağlatamıyorsunuz neden hala ısrarla arıyorsunuz diye sordum. Herhangi bir cevap alamadım konuyu geçiştirip teşekkür edip kappattılar ama telefonlarım susmadı sonu hakaretle biticekti ki en son arayan bayan arkadaştan güzellikle rica ettiğimde aranmam sonlandı. Evet kullanmak isterim türknet'i ama malesef bizim oturduğmuuz bölgede aktif değiller şikayetçi olduğum tek alan biraz önceli yazdıklarım.