HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sunucuyu veri merkezinde bırakabilyior muyuz? Ek olarak ayrıntılar neler, aylık gideri vs. pm atarsanız sevinirim.
Merhaba,
Özel mesaj olarak bilgi sağlanmıştır.