uludagbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar.

Bir arkadaşım 7 yıldır ayda 20 TL adsense kazandığı sitesinden son 3 ayda 3000 TL kazanmaya başladı ve bu 3 devam edince siteyi 22 bin TL'ye sattı üstüne 10 bin koydu araba aldı.

Demek istediğim ben de önceden bu hataya düşen biriyim. Bir anda para kazanacağını düşünüp te hüsrana uğrayan ve kendinin bu işlerden anlamadığını düşünüp pes edenler olur. Halbuki sabret yavaş yavaş ve emin adımlarla ilerle yemin ederim ki elbette istediğin rakamları kazanacaksın. Ama önce sabır ve emek. Emek ettiğin her şeyin karşılığını alırsın.

Yapamayacağın işi alma, bilgin olmayan ama bir deneyeyim diyeceğin işi alma, ederinin çok altında teklif vererek işi alma emeğine yazık. Ticaret ahlakı denen şey emeğin karşılığını almaktır. İşi de eksiksiz teslim etmektir.

Ayrıca sen yaptığın iş için para alıyorsun. İş verenlerin adamı satın almış gibi davranmaları da yanlış. Biraz saygı..

Gece gece açtım ağzımı.. Neyse..

Saygılarımla..
İnternet dünyasında insanlar şuna inanıyor.Hop aç bir site pat gelsin paralar komik ama gerçek.Yahu diyor o yapıyor ben niye yapmayayım.Sen zaten onun yaptığını yapma ki sıradan bir taklitci olmak yerine camia da saygı görülen bir insan ol diyorum.Sonra gençler tamam abi diyerek kendi bildiklerini yapıyorlar.

Site satışı ve script satışı kategorisini çok ziyaret ederim.Acaba yeni bir proje var mı diye.Her seferin de hüsrana uğruyorum.

Bu sebeple önce sabır sonra özgün bir proje ile çok iyi paralar kazanmak mümkün buna yürekten inanıyorum.