Merhaba arkadaşlar.

Bir arkadaşım 7 yıldır ayda 20 TL adsense kazandığı sitesinden son 3 ayda 3000 TL kazanmaya başladı ve bu 3 devam edince siteyi 22 bin TL'ye sattı üstüne 10 bin koydu araba aldı.

Demek istediğim ben de önceden bu hataya düşen biriyim. Bir anda para kazanacağını düşünüp te hüsrana uğrayan ve kendinin bu işlerden anlamadığını düşünüp pes edenler olur. Halbuki sabret yavaş yavaş ve emin adımlarla ilerle yemin ederim ki elbette istediğin rakamları kazanacaksın. Ama önce sabır ve emek. Emek ettiğin her şeyin karşılığını alırsın.

Yapamayacağın işi alma, bilgin olmayan ama bir deneyeyim diyeceğin işi alma, ederinin çok altında teklif vererek işi alma emeğine yazık. Ticaret ahlakı denen şey emeğin karşılığını almaktır. İşi de eksiksiz teslim etmektir.

Ayrıca sen yaptığın iş için para alıyorsun. İş verenlerin adamı satın almış gibi davranmaları da yanlış. Biraz saygı..

Gece gece açtım ağzımı.. Neyse..

Saygılarımla..