Barkod dediğin bir çeşit numara. O çizgileri okuyucu PC de klavye ile girilmiş bir numara gibi iletiyor. O numara ile de istediğin gibi işlem yapıyorsun. TC gibi düşün her numara bir ürüne ait. Onu sorgula kaydet sil vs.
Hocam sorun o değil ama, barkodu elbette biliyorum da..
Ben kafama göre üretsem ne olur, kargo şubesi ile karşılıklı bir sistemde çalışmazsa, yani ben otomatik üretip versem, şube bunu girdiğinde karşılığını nasıl bulur ki?
Yani kargo firmasıyla birlikte birşey yapmak gerek muhtemelen de, o aşamaları merak ediyorum.