MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargo ile alakalı kısımda biz zamanında şöyle bir uygulama yapmıştık,

Yurtiçi kargodan gerekli api dökümanlarını aldık. Daha sonra bizim sitemize entegre ettik. Sipariş gelip tarafımızdan incelendikten sonra biz onayla dediğimiz anda yurtiçinin paneline düşüyordu (Yeni kargo talebi olarak) tüm bilgileri yurtiçi bizim siteden çekip kendi sitesine kargo kaydını otomatik oluşturuyor, sonrasında bize bi barkod veriyordu.

Biz bu barkodu etiket yazıcıdan çıkartıp ürünün üzerine yapıştırıyoruz gerisini yurtiçi hallediyordu.
Hocam gerekli dökümanları derken, barkodlu yazdıracağız diye mi aldınız yoksa kurumsal üyeliğin verdiği APİ kodlarını mı aldınız acaba?