Dünya devleri bu işlere girdiler burada yapay zeka yazması biraz absürt olmuş. Otomatik Mesaj Algoritması diye yazılması daha doğru olurdu sanırım. Şayet koskoca facebook şirketinin geliştirdiği 2 yapay zeka kendi kendilerine konuşmaya başladılar diye kapattılar korkup. Öylede bi dip not olsun