AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen, aslında kurumsal bir api var ama ben başka bir sistemde kullanacağım.

Yani, Apiyi aldık diyelim, bu barkod sistemi ne şekilde yürür onu çözemedim.
Ben sitemde otomatik oluşturmasını yaptım diyelim.
Kargo firmasında karşılığı nasıl çıkacak ondan emin değilim.
N11 yatırım gücü sebebiyle bunu universal yani kargo şirketinin kendi sisteminde sağlayabiliyor. Ancak daha farklı şirketler için özel eticaret barkodu oluşmakta.

Kargo şirketlerinin takip kısmında Eticaret sitesi seçimli sorgulama da bu nedenle(https://www.araskargo.com.tr/). Yani siz şirketle anlaşma yapıp size tahsis edilen kodları kullanacaksınız.