48 saattir oradayım.

Bence 24 saat uzun bir süre
Tekrarlamakta fayda var: Ben ekstra efor sarfetmedim. Sürpriz oldu. Kalırsam güzel olur kalmasam da Google amcamızın canı sağolsun.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:59:18 -->-> Daha önceki mesaj 00:58:42 --
Çok teşekkürler hocam.
Lafım yok hocam. İş bilgisayarım yanımda olmadığı için sitenizin detaylarını da inceleyemedim. Fakat SEO kelimesinin durumunu herkes biliyor. İlk 3 sırada yer alan siteler otoriter siteler.
Bir güncelleme olabilir bence. Oraya çıktıysanız zaten siteniz kalitelidir.