Kargo firmalarından api desteği ile oluşturulabilir. İşlem hacmi az ise manuel bir panel de olabilir. Bu tarz işyerlerinin bünyesinde ilgili kargo firmasının birimi de oluyor sanırım.
GM 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynen, aslında kurumsal bir api var ama ben başka bir sistemde kullanacağım.
Yani, Apiyi aldık diyelim, bu barkod sistemi ne şekilde yürür onu çözemedim.
Ben sitemde otomatik oluşturmasını yaptım diyelim.
Kargo firmasında karşılığı nasıl çıkacak ondan emin değilim.