Arkadaşlar aklıma takıldı da,
Şimdi Hepsiburada, n11, gg falan kargoya teslim ederken barkod numarası oluşturuyor.
Bu barkod numarasını kargo firması mı oluşturur? Yoksa site oluşturuyor ve kargo şubesi ile eşleşince mi bilgiler gidiyor?
Sistem nasıl işliyor acaba?
( ve kargo firmaları belliki bir kod vs. birşey veriyordur elbet ama işleyişi öğrenmem gerekli.)
Nedir bu barkod sisteminin mantığı, yorumlara açıktır.