Bu konu Bitcoin'e karşı eleştirel bir içerik barındırıyor, sindiremeyenler çocukla çocuk olmadan kendi işine gücüne bakabilir. Burada herkes Alp Işık'ı izlemiştir, konumuzla bir alakası olmamasına rağmen Alp Işık'ında benim gibi fiziksel wallet kullanıp tokenleri uzun vadeli olarak sakladığını ve çok gerekmedikçe trade yapmadığına eminim. Ben deminde söylediğim gibi geliştirici ekipler Bitcoin'lerin büyük bir kısmını ellerinde bulundurduğu için piyasayı istedikleri zaman indirip, istedikleri zaman çıkartabiliyorlar dolayısıyla bu bir türlü haksız kazançtır ve bana göre hırsızlıktır. Ve aklı başında her insan bunun bir hırsızlık olduğunun farkındadır. Blokzincir teknolojisi Bitcoin'in tekelinde değildir bundan dolayı gelecekte her devletin blokzincir teknolojisini kullanarak kendi kripto parasını basacağına ve Bitcoin'e gerek kalmayacağına inanıyorum. Bitcoin bu geçiş sürecinde sadece deneme bir kripto para birimidir. Ve evet bu bir teknolojidir, bunu kullanın arkadaşında söylediği gibi dünyanın merkezli swift sistemine bir alternatiftir, değerlenmeye devam edecektir fakat dediğim gibi geliştirici ekibin yüzbinlercesini bastığı ve piyasayla istedikleri gibi oynadığı sürece hiçbir devlet tarafından kabul edilmiş bir para birimi olmayacaktır.
Bu benim düşüncem saygı duymayı öğrenecekler. Tartışma uslübü nedir bilmeden, kişiliğime ve bana hakarette bulunan, çaresizlikten ve bilgisizlikten ad hominemde bulunan zavallı kişilikleri forum yönetimine şikayet ettim, gerekli cezayı alacaklardır.