F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bitcoin'i kötüleyen herkes bi tarafında var bitcoin işinin. Garipsiniz.
Hocam yarım yamalak bilgilerle işlem yapıyorlar.Beğenmiyorsun, dolandırı-cılık girişimi olduğunu düşünüyorsun o halde neden işlem yapıyorsun? Birde burada gelmişsin insanlara saldırıyorsun.Cool göründüklerini falan sanıyorlar sanırım bu şekilde.

Şu boş keseden sallayanlara tavsiyem forumdan bir akadaşımız olan Alp Işık'ın youtube kanalına bir göz atsınlar.Türkiye'deki en iyi bitcoin bilgilendirme videoları çeken 2-3 kişiden birisi kendisi.En azından biraz öğrensinler ondan sonra gelip burada tartışmaya girsinler.

https://www.r10.net/coin-sistemleri/1...taj-video.html