Bot güzel olmuş ama;
Nacizane tavsiyem, isimleri, yorumları, mailleri vs vs internetten çekerek atmalı..
Mesela Forumda isim vermeyecegim bir arkadaşın botu, twitterdan çekiyordur. Mesela,
Arakan da kan durmuyor adlı habere
Arakan kelimesinde aratıyor otomatik arakanla çıkan tweetleri sıralıyor ve tweetleri ekleyenin adı soyadı ile ekliyor.Mail adresi olayını da tweete ekleyen Tahsin Çetinkaya olsun;
tahsincetinkaya@hotmail.com vs diye otomatik ekliyor.
Bu şekilde 500 konuma x15 yorum attırsam binlerce yorum yapıyor ki ben isim soy isim atılanacak FARKLI YORUMLAR, ATILACAK MAİL ADRESLERİ ni binlerce çeşitlendirmek için zaman ayıramam.Kİ başkaları da ayıracagını sanmam..
Benim yukarda dediğim gibi yaparsanız tüm yorumlar özgün olmuş olacak ve mantıklı yorumlar olacak..Google'ın "çok güzel olmuş, çok iyi olmuş,güzel ahber, bu yazıyı okudum" gibi sıradan ve sürekli diğer içeriklerde tekrarlayan klişe kelimeleri de spam sayacaktır.
Ama dediğim gibi yaparsanız muhteşem olur..