Yaklaşık 8 ay gibi bir süre kullandım. Kayıt, bağlama, cart curt çok sıkıntılı geçiyor ilk başta. Her şeyi hallettim, dsl ışığı yanıyor ama kadın yanmadığını iddia ediyor. Neyse hallettik kullandık birkaç hafta, internet gidip gelmeye başladı. Türk Telekom ekip elemanları gelip hat çıkışını falan hallettiler. Ben de Türk nete baslarken on yargiliydim. Bu kadar kasmaya gerek yok. Adamlar taahhüt istemiyor bırakın o kadar da olsun. Ha bir de sizlere tavsiyem kesinlikle pahalı olan, vdsl modem tercih edin.
SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi