arkadaşlar domain yönetiminde http 500 hatası alıyorum şu anda bu isteği işleme alamıyor hatası veriyor her çözümü denedim olmadı freenom modülünden dolayı diyorlar ama ben ondada hata bulamadım kullanan varsa yada çözümünü bilen varsa yardım edebilir mi