Divxci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen yıl bu zamanlar dı sanırım, bir sürü domain aldık. Şimdi transfer edecek yer arıyoruz. Bu frimalar da renew çok pahalı.
şu an en uygunu natro... 1 aydır transfer ediyorum alması iyiydi de yenilemesi acı oluyor