GoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar o para basıyor dediğiniz tabiri aylarca hatta yıllarca emek vererek yapıyor. Ki burada şifrelerini verenler kendi isteğiyle veriyor ve karşılığını alıyor. Burda emekleri ve ekmekleriyle oynayan çekemeyen birini görüyorum.

"Takipçi sitem bulunmamakta"

Ayrıca burası webmaster forumu ve o sitelere sahip arkadaşlarda burada yer almakta 1 günlük üyesiniz amacınız ney anlayamadım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:11:01 -->-> Daha önceki mesaj 17:02:20 --

Ayrıca arkadaş galiba kendi yaptığı takipçi uygulaması satılsın diye böyle bir amacı gütmüş.

https://www.r10.net/script-satisi/174...ipci-botu.html

Burası hacker forumları gibi değil siteleri kapattırıp gövde gösterisi yapma.
Forumda dizi film sitesi de bulunuyor ama yasal değil. Milletin parayla satılan filmini dizisini kendi sitesine yükleyip para kazanıyor. Kendilerince emek harcıyorlar güya. Bu tarz sitelerde yasal mı bilemem ama helal denemez. Instagram twitter her gün bot hesaplarla uğraşırken, günlük takipçi limiti bırakırken böyle sitelerin var olmasını ister mi ? Ayrıca burda daha anormal bir konu var. Normalde tarayıcıdan giriş yapılıyor olsa chrome böyle siteleri algılıyor hatta webmaster toolsa mesaj bırakıyor. Ama konu sahibinin de dediği gibi uygulama içerisine böyle bir ekran bırakınca insanlar instagrama giriş yaptığını sanıyor. En azından bu tarz sitelerin kesinlikle bildirilmesi gerekiyor.