Şaka gibi gerçekten. Okurken kanım dondu. Arkadaşlar internet aleminde yapacağınız her adım kendinizden ibaret. Kullanıcılar isteyerek geliyorsa, gelme amaçlarını biliyorsa bir şey yapamazsınız. Takipçi sitesine giren kullanıcının amacı belli değil mi? Atomu parçalamaya girmiyor sonuç olarak