Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu bölümdeki konuların neredeyse tamamını okudum. Çoğunu yorumlamadım.
İlk defa hayranlıkla okuduğum 2. konu oldu bu konu. Hatta başarı ve azim olarak bakarsak ilk konu...
Biz üniversite okuduk da ne olduk sanki? Önünüzde saygıyla eğilirim.